Online začetni tečaj joge

Vabljeni k vpisu v začetni tečaj hatha joge. Gre za 8-delni online program, s katerim osvojite osnovne jogijske prvine, ki vam lahko pomagajo:

– pri izboljšanju svojega psihofizičnega zdravja,
– pri težavah z dihanjem in nespečnostjo,
– pri krepitvi pljuč, večji odpornosti in boljšemu imunskemu sistemu,
– pri izboljšanju fleksibilnosti in moči,
– pri zmanjšanju utrujenosti in večji koncentraciji,
– za povečevanje odpornosti na stres ter za preprečevanje ali kot pomoč pri zdravljenju s stresom povezanih bolezni,
– pri povečanju življenjske energije,
– pri okrepitvi povezave z našim bistvom – s tem, kar v resnici smo.

program po delih:

1 DEL/VIDEO: Osnovni položaji in polno jogijsko dihanje (Za lepšo telesno držo)

V prvem videu se boste naučili aktiviranja trebušnega centra, gibanja iz trebušnega centra, polnega jogijskega dihanja in povezave dihanja z gibanjem. 

Osvojili boste prve jogijske položaje, imenovane asane in vaje za stabilizacijo trupa, ki pomagajo pri bolečinah v hrbtenici in vplivajo na boljšo telesno držo.

(Čas trajanja prakse: 55 minut)

2 DEL/VIDEO: Zakloni in odpiranje predela srca (Za več energije)

V drugem delu bomo še vedno nagovarjali telesno držo. Če se tekom dneva držimo sključeno, so naše prsne mišice lahko precej skrajšane, zato moramo delati na njihovem raztezanju, mišice hrbta pa raztegnjene, zato jih moramo čim bolj okrepiti.

V tokratnem videu se boste naučili položajev, ki jih v jogi imenujemo zakloni in ki nam pomagajo pri odpiranju na telesnem in emocionalnem nivoju. Hkrati ti položaji tudi spodbujajo pretok energije in nas poživljajo.

(Čas trajanja prakse: 53 minut)

3 DEL/VIDEO: Predkloni in prepuščanje (Za večjo fleksibilnost)

V tretjem delu spoznamo predklone, telesne položaje, ki na fizični ravni raztezajo celotno zadnjo stran telesa in – če so izvedeni pravilno – najbolj razbremenijo naš hrbet.

Predkloni uravnotežajo učinke zaklonov. Če nas zakloni bolj poživljajo, predkloni pomirjajo in nas na simbolni ravni učijo prepuščanja in spuščanja stvari, ki ni nam ne služijo več.

(Čas trajanja prakse: 50 minut)

4 DEL/VIDEO: Zasuki in trikotna pranajama (Za boljši tonus notranjih organov)

V četrtem delu se učimo zasukov, ki so izjemnega pomena za zdravje naše hrbtenice, pripomorejo pa tudi k boljši prebavi.

Z zasuki masiramo in hranimo medvretenčne diske, ki skrbijo za razmik naših vretenc. Povečujemo pretok krvi v naših organih in s tem vplivamo na njihovo delovanje. Stimuliramo presnovo in na splošno vplivamo na boljši tonus notranjih organov.

V tem delu se bomo naučili tudi trikotne pranajame, in sicer bomo vdihu in izdihu dodali zadržek zraka, ki mu v jogi pravimo kumbhaka.

(Čas trajanja prakse: 56 minut)

5 DEL/VIDEO: Pozdrav soncu (Za boljšo prekrvavitev)

V tem delu se naučimo eno od najstarejš vinjas, znane pod imenom Surya namaskar oz. Pozdrav soncu. Pogosto se zgodi, da nekdo, ki se ne ukvarja z jogo, je pa o njej že kaj slišal, pozna Pozdrav soncu ali ga celo izvaja. In čeprav ga sestavljajo relativno enostavni telesni položaji, je potrebno nekaj razumevanja in vaje, da smo ga sposobni izvajati pravilno in predvsem varno.

Surya namaskar je tipičen primer nizanja zaklonov in predklonov. Z njihovim dinamičnim zaporedjem zmasiramo notranje organe, stimuliramo njihovo delovanje, pospešimo prekrvavitev. Telo ogrejemo in dobro razgibamo, ogrejemo mišice, vplivamo na fleksibilnost in moč. Obstaja več različic Surye namaskar, mi se bomo naučili verzije, ki jo je utemeljil Svami Shivananda.

(Čas trajanja prakse: 57 minut)

6 DEL/VIDEO: Ravnotežnostne asane (Za boljši fokus)

Čeprav nas jogijska praksa na nek način ves čas uri v ohranjanju pozornosti ‘tukaj in zdaj’, nas določeni jogijski položaji še ekstra urijo v fokusiranosti.

Gre za ravnotežnostne položaje, s katerimi spodbujamo zavedanje med levo in desno stranjo telesa, izboljšujemo ravnotežje, razvijamo umirjenost in moč koncentracije.

Hkrati nas ravnotežnostni položaji učijo pomembne lekcije ravnovesja. Tako na jogijski blazini kot v vsakdanjem življenju.

(Čas trajanja prakse: 55 minut)

7 DEL/VIDEO: Inverzije (Za drugačno perspektivo)

Inverzni položaji so tisti, pri katerih imamo glavo nižje od prsnega oziroma trebušnega dela. Tem položajem v jogi pripisujemo prav poseben pomen, saj potisnejo življenjsko energijo navzgor. Ugodno delujejo na prekrvavitev, presnovo, na razbremenitev nog, na kožo …

Velik pomen nam inverzne asane prinašajo tudi na subtilni ravni, saj simbolizirajo transformacijo. Ne le v fizičnem smislu, ampak tudi na ravni zavesti. V inverzijah se namreč naša pozornost zasidra v tretjem očesu, ki predstavlja središče naše zavesti in pot v samorealizacijo.

Inverzije nas tudi učijo, da je vse na tem svetu minljivo in ponujajo možnost za nov, drugačen pogled na določeno življenjsko situacijo.

(Čas trajanja prakse: 54 minut)

8 DEL/VIDEO: Celostna praksa (Za vsak dan)

Zadnji del je celostna praksa, v kateri ponovimo vse, kar smo se naučili. Vadba vključuje predklone, zaklone, zasuke, inverzije, ravnotežnostne položaje, pozdrav soncu, trikotno pranajamo.

Vključuje položaje oziroma vaje za raztezanje in krepitev, za stabilnost in mobilnost, sestavljena je iz aktivnega in pasivnega dela. Namenjena je temu, da joga ostane del vaše rutine in redne tedenske aktivnosti.

(Čas trajanja prakse: 59 minut)

Kdo bo vodil tečaj?

Tečaj vodim Špela Sila, certificirana učiteljica hatha joge (CYT 300). Licenco za poučevanje sem leta 2014 pridobila v priznani šoli joge Sadhana, kjer sem zaključila učiteljski tečaj hatha joge in od tedaj redno poučujem v skupinah in individualno, na različnih dogodkih in delavnicah.

Več o meni na tej povezavi

Kaj o meni pravijo moji vadeči?

“Joga s Špelo mi pomaga, da se v tem hitrem tempu ustavim, zadiham in povežem s sabo. Načeloma mi ustrezajo bolj aktivni športi in sem mislila, da joga ni zame. Pa sem se motila. Zaradi izzivov v službi so me drugi športi zadnje čase še bolj izčrpavali, joga pa mi daje energijo, da se uspešno borim z vsakodnevnimi izzivi tako doma kot v službi. Špela je super inštruktorica, uro lepo razporedi med razlago in prakso, da je vsakega ravno prav.” – Petra

“S Špelino pomočjo sem se noro zaljubila v jogo. Ko enkrat spoznaš vse čudovite prednosti, ki jih joga prinaša tvojemu telesu in duhu, postane del tvojega življenja brez katerega preprosto nočeš in ne moreš več. Hvala Špela, da lahko s tabo odkrivamo svet joge.” – Kaja

“Zaradi pomankanja časa so skupni termini v skupini zame žal odpadli, sem pa hvaležna in vesela, da mi je Špela jogo približala do te mere, da jo lahko sama izvajam doma in si tako ob norem tempu “ukradem” trenutke samo zase.” – Tina

“Tole se bo slišalo kot Topshop oglas, ampak točno tako je bilo: nikoli ne bi začela z jogo, če ne bi Špele nekoč poklicala zaradi službene zadeve, zaključile pa sva tako, da je rekla “dej prid, jutri imam jogo, eno mesto je frej, sej sam probaš, če ti ne bo všeč, pač ne prideš več”. Kljub temu, da joga sicer “ful ni zame”, sem predvsem sebi dala priložnost. No, od takrat hodim vsak četrtek. Edina ura (in pol) v tednu, ko zares ne mislim na čisto nič drugega.” – Maja

Cena online začetnega tečaja joge

Cena online začetnega tečaja joge je 59 € in v kolikor bi se želeli priključiti, to storite tako, da pošljete mejl na: spelasila@yahoo.com in prejeli boste podatke za nakazilo. Po opravljenem nakazilu prejmete dostop do tečaja.

%d bloggers like this: