Vabljeni k prebiranju mojih prispevkov …

Eno od glavnih, redko doseženih hrepenenj sodobnega človeka je zagotovo občutek globoke sprostitve in umiritve. O tem, kako ga lahko izkusite vsak dan pišem v članku Do popolne sprostitve z joga nidro (AVDIO).

spela_sila_joga_nidra_sproscanje_cb

Polno jogijsko dihanje je ena prvih stvari, ki se jih boste naučili na tečaju joge. Če se naučimo pravilno dihati, namreč lahko “zgolj” z dihanjem močno okrepimo in poživimo naše telo, pomirjujoče vplivamo na živčni sistem, dobro počutje in odpravljamo negativne posledice stresa. Kako se lahko sami naučimo polnega jogijskega dihanja pišem v članku Polno jogijsko dihanje – vaja, ki nas v trenutku pomiri.

spela_sila_joga_pranajama_maha_pranayama_polni_jogijski_dih7500

Naučiti se, kako meditirati, je nekaj najboljšega, kar lahko znate v življenju, saj imate moč, da sami bistveno okrepite svoje fizično in psihično zdravje. O tem, kako meditirati, pišem v članku Meditacija: podrobni in uporabni napotki za začetnike.

cropped-joga_spela_sila-vaje1.jpg

Tudi vi menite, da joga ni za vas, ker niste dovolj suhi, mladi, gibčni …? Da je joga samo za “tiste poduhovljene”, da to ni dinamična vadba in da smo na tečaju same ženske? O najbolj zmotnih predstavah, zaradi katerih ne obiščete tečaja joge, čeprav je morda prav to tista “telesna” aktivnost, ki jo najbolj potrebujete, pišem v članku “Joga ni zame, ker sem čisto zategnjen/-a” in druge zmotne predstave o jogi.

spela_sila_joga_kranj_skupina

Advertisements
%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close